Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2022 21:04 - Откровено слово – провокирана логорея
Автор: kens Категория: Изкуство   
Прочетен: 1035 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 01.11.2022 21:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
В сайта "Откровения" повечето творци са скромни досущ като мен – до безочие.
Редакторите безусловно си вярват и (естествено) само те имат очи за истината...
Прописалите преди година-две, доказват на пишещите от 10-20 години, че няма значение дали си агне или овца – важното било какво мислят те, а не това, което знаеш ти от личен опит. Самовлюбените нарциси за нищо на света не четат авторите, които ги критикуват – за да не се разпадне нареденият от тях пъзел (на глухарче), олицетворяващ тяхното его на извисен талант в собствените им очи!
Хвалещите другите (колеги), хвалят, за да бъдат хвалени и те, а не защото така диктува сърцето им. Хейтърите и тук са на предна линия и пускат отровните си стрели – я с остра забележка, я с неадекватно поведение, я с оценка една "звезда" (гласувана по съвест).
В паника са всички, борещи се за чистото изкуство. Те винаги са игнорирани или учтиво заплювани. Наричани са как ли не, но не и радетели на доброто. Талантът тук (свое) място няма – не, че за талантливите в сайта място няма – не, просто него няма кой да го оцени и поощри, тъй като всички са (доказано) по талантливи от него и той, видите ли, е желателно да се учи от тях, а не да им дава акъл. Даващите съвети са по презумция прави и единствените на които Господ им е дал правото да дават "интелект" на другите. 
Аз, каквото и да кажа, то неизбежно е грешно, тъй като четящият има високо и правилно мнение за света и изкуството, а моето – е просто мнение, незаслужаващо дори да бъде чуто – камо ли пък признато за нещо вярно и/или ценно. Признанието на инакомислещия (от другите) е табу. Бъзиците помежду самообявилите се за богоизбрани е позволено, но не и моето включване в шегите им, тъй като аз не вдявам, че те се бъзикат, не осъзнавам за какво иде реч.Когато аз пиша или се изразявам честно и откровено, то винаги е пошло и грозно – дело на ядосан човек, незнаещ какво бръщолеви.
Каквото и да напиша, то бива възприето буквално, а не чрез метафорите... за които аз нищо не знам. 
Когато те пишат – аз трябва от раз да разбера, че съм прочел гениална творба и единственото, което ми отива – и е желателно да направя, – е да я харесам и да я оценя с 5 "звезди"!
Когато те си правят гаргара с мен – всичко е ок, а когато аз им кажа, че те са част от мой социален експеримент – пълно игнориране от всички засегнати персони и личности. Сякаш само те имат сърца, сякаш аз нямам душа; сякаш само на тях им е писано и позволе-но/отредено да бъдат творци и таланти в най-големия български сайт за лично творчество
"Откровения"!
Амин...



Тагове:   откровения,   сайт,   звезда,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kens
Категория: Изкуство
Прочетен: 360896
Постинги: 443
Коментари: 101
Гласове: 618
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930